Wednesday, July 18, 2012

card birthday untuk mok

assalamualaikum semua orang..

harini arijadi mok. siapa mok? mok ni kawan saya. malam tadi dah baring baring redi nak tidur tetiba saya teringat pulak hari jadi dia. bergegas la i bangun nebes sebab tak prepare adiah! hoho!!! so i decided to make her one simple card. memang simple la kan, sebab tak sampai setengah jam saya dah masuk bilik smula nak sambung tidur. hehe..
at least last night was not a waste at all.. :)


semua main tampal sahaja guna glue gun. hehe..sebab tu cepat siap. sebab semua appliques tu saya dah buat, simpan dalam kotak. jadi tinggal pilih dan tampal sahaja atas kertas keras. well, bunga pink celeket dari foam tu originally was not there. saya tinggalkan ruang tu kosong untuk tulis 'happy birthday'. and initially was to give the card a breathable look sikit.

and since saya guna cardstock kaler grey, saya kena la tulis guna metallic pen yang nampak macam silver or gold. then baru tringat pen silver and gold saya tertinggal kat rumah mother in law masa buat guestbook wedding aritu. huhu...

takde pilihan lain i have to tampal la dengan apa yang ada. hehe..

btw, selamat hari jadi yang ke 28 mok!! (nurruldayana abu hasan) :)

No comments: