Monday, October 1, 2012

hand bouquet - printed cotton series

assalamualaikum, and good day crafters!

hb yang saya buat kali ni sebenarnya tak ada sesapa yang tempah pun.. tapi saya tengok macam agak banyak stok scrap printed cotton fabric saya yang kecik-kecik kat dalam kotak. tak besar pun kain percanya. semuanya adalah dalam saiz kecik sikit dari A4 paper. jadiknya saya terfikir baik saya jahitkan saje.

lepas jahit sunflower, mula mula ingat nak buat brooch. tapi glue gun dipinjam oleh kawan saya, jadiknya takde senjata nak gluekan pin pada bunga. so last resort saya cantumkan je terus dengan dawai, buat hb ajelah walaupun takde tempahan dah. hehe.. jadi inilah hasilnya..


sape nak? saya let go. harga negotiable. heheh... ni kalau pegang time nikah ke sanding ke pakai baju krim or putih or peach or pastel pink or light yellow mesti shuuuwwweeettt sangat!

yang ini pulak masih dalam progress. pun kerana saja2 buat sambil tengok tv..


haritu masa kahwin ada terfikir nak buat tema bilik warna pink kuning tapi tak jadik. petang tadi try match2 kan kain, rasa macam cun melecun pulak gabungan dua kaler ni. macam cotton candy. hehe.. oh ye, abaikan benang hijau takde kena mengena tersebut.

that's all for today folks! till then, take care! :)

2 comments:

Unknown said...

shantek... pndi awk buat..

ieza ashaari said...

cantik r.. dh lama teringin nk wat.. tp mls.. huhu..