Saturday, October 13, 2012

sirih junjung dalam pasu

assalamualaikum crafters!

minggu lepas saya dapat tempahan buat sirih junjung. memula tu memang rasa tak nak ambik sebab tak pernah buat pun. sirih junjung hantaran saya hari tu pun emak yang tolong buatkan. hehe..
tapi bila dia kata semua bahan dia bagi, saya fikir ok lah kot.. saya try.

tapi bila dah dapat brg, dia cuma bagi span, pasu dengan bunga. takde jarum peniti, lidi, pelilit bunga dan lain-lain barang yang perlu. soooo... saya macam agak kecewa juga, cemana nih??? last last buat je lah mana yang mampu dengan bahan yg scarce. cmni la jadiknya



ni waktu in progress, span bunga tu saya potong dua. satu saya biarkan empat segi, satu lagi saya potong bulat kecil. buat tower

last last jadik camni la. hehe..


ni view dari atas.

so... cmtu la hasil pertama kali saya buatkan sirih junjung orang nak bertunang.. :)

3 comments:

izfanora said...

really nice job.. :)

Sakuranis Tomoyo said...

hehehehe....leh jdkn ilham neyh....^^,

Ash Give said...

serius cantik..