Tuesday, February 28, 2012

fabric hand bouquet

assalamualaikum,
waktu saya jalan jalan di internet, saya came across this page about handmade hand bouquet: filmshortartifact. saaaangat cantiikk!!! jadinya saya secara tak sengaja telah berikrar untuk diy official HB saya sendiri! hoho..keputusan yang sangat berani di situ!!! ala, kalau tak jadi pun, at least i've tried. pastu kalau disaster, i can always run to the nearest florist. hehe.. ini ada sedikit contoh HB yang diorang buat gunakan laces, satin and cotton:

ohsocantek kaaannn???? :)
fb diorang di SINI, dan blog diorang klik SINI. berkat kejelesan saya, saya mula menjahit yoyo dan lace flowers saya sendiri untuk sekadar cubaan. dengan scrap fabric yang ada, i managed to accomplished some.


nanti bila dah siap my first imitation, versi saya, baru saya upload lagi ye? :) wish me luck, taking this baby step! <3<3

sending some love today
see you darling!

1 comment:

Zila Zainal said...

Cantik sangat!

Btw, you've been followed! :