Sunday, May 13, 2012

hand bouquet dan wedding card

assalamualaikum crafters!! selamat hari ibu ya... :) hari ni saya ada di kampung, awal pagi lagi emak dan abah dah keluar pergi lawat rumah orang meninggal, so tinggal saya kat rumah. disebabkan hari ni hari ibu, saye ambikla hati mak siket dgn mengemas tumah, membasuh baju dan memasak. kekeke... adakah sebelum ini semua perkara itu jarang dilakukan?? jeng jeng jeng...

 sebelum mak keluar dia ada pesan, hari ni tak payah keluar gi memana, siapkan apa-apa lagi kerja yang belum selesai. maksud beliau ialah persiapan majlis saya yang selalu saya tangguh tangguhkan itulah. hoho!!! dan akibatnya, saya pun gigih memotong ribbon untuk bunga telur dan menyiapkan finishing touch hand bouquet saya. yang brown pink untuk reception, yg brown gold untuk solemnization. okeh, ini bukanlah blog b2b, tapi craft ye! so reason saya sebenarnya ialah nak tunjuk final fabric hb saya yang saya dok canang canang sebelum ni tuuuu...haha! gedik! akhirnya siap jugak, alhamdulillah.. :)


sesungguhnya conform cap sirim saya tak ada bakat!!! grrrr!!!

 dan ini pulak display scrap page yang saya buat untuk diletakkan atas meja guestbook, just buat accessory je. lagipun, kad kahwin tu macam very nostalgic untuk saya. jadi saya rasa tak salah untuk saya buat camtu jadik kenangan sikeet..hehe..


saya sangat suka pink lace itu! hehe.. itu saje crafters, see you again kalau ada projek baru. kalau la.eceh.. 

assalamualaikum..

1 comment:

Leesa said...

comel nye wedding card ko ! aku still ta de idea lagi na buat cemane wedding card.. ; (